Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с паленето при студен двигател

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от veli4kov Покажи съобщение
    Къде бъркаме колега?
    Ами трябва да направите хубаво диагностиката, да огледате всичко. Ако е дюза колата няма да ви върви и на студен и на топъл двигател. Огледайте всички датчици в реално време - МЕС ви позволява това, налягане и т.н.
    Добрият стартер и акумулатор са много важно нещо - при студен двигател имате подгряване от около 600 - 700 вата, + подгряване на нафтата + стартер. Недейте да се набутвате за дюзи веднага

    Comment


    • #17
      Благодаря колега, все пак след диагностиката на дюзите и тяхното регулиране смених разпръсквачите и на петте, като засега проблема с паленето вече го няма за щастие.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от veli4kov Покажи съобщение
        Благодаря колега, все пак след диагностиката на дюзите и тяхното регулиране смених разпръсквачите и на петте, като засега проблема с паленето вече го няма за щастие.
        Дай малко инфо - откъде ги взе, цени

        Comment


        • #19
          След дълго търсене по доставчици ги поръчах чрез фирма EXSPERT MOTORS на цена 110 лв. броя марка BOSCH

          Comment

          Working...
          X